Big city life II. – Shanghai 0. nap

Mintha csak tegnap lett volna, hogy hazautaztam megújítani az útlevelem… És most meg itt ülök a vonaton Helsinki felé és “epekedve várom” a röpke 9 órás repülőutat a nagy Shanghai felé!

Sosem utaztam még ilyen messzire,egy másik kontinensre. Régi régi álmom, hogy eljussak Kínába, de valljuk be úgy 3 evvel ezelőtt ennek esélye a 0-vak volt egyenlő… 3 évvel ezelött, amikor még csak makogtam angolul, álmodni sem mertem volna, hogy egyszer majd Finnországban fogok élni és angolul fogom elvégezni a második Bachelor diplomámat ami közben majd úgy amúgy kiruccanok Kínába.

Mit tesz az ember egy hosszabb-rövidebb utazás előtt?! Felcsapja a jó öreg “Googlit” és beír brilliánsabbnál brilliánsabb keresőszavakat 🙂 na jó ennél azért életszagúbb infó forrásaim is voltak mint előző évi cserediákok + a kínai tanárunk (igen, egy gyorstalpalón is résztvettem) és azt hiszem mindenre felkészültem 🙂
Vízum+útlevél, megvan. Iratok a pénztarcában, pénz beváltva. Gyógyszer minden (hangsúlyozom minden!) eshetőségre, megvan. (Minden alatt értem a szimpla fejfájástól, a gyomorra jótékony hatással lévö tejsav baktériumon át a gyomorrontasig, mindent 🙂 )
Jah nem is beszélve a szmogról 😉

20130406-234909.jpg

Szerintem ez volt az eddigi legnehezebb pakolásom… nyilván tudom, hogy +15-20 fokok lesznek, de szeles, esös, párás…borzalmas… 😀 (ennél nagyobb gondom sose legyen, ugye?) na meg a tény hogy szeretnék ott jól bavásárolni! muszáj volt helytakarékosan pakolni, de azt kell mondjam, sikeresen teljesítettem ezt a kihívást is. Apropó pakolás… nézzétek csak ki ragadta meg a lényegét az egész folyamatnak? Egyedül a ruhakupac tetején sütött a nap 🙂 

photo 2

Úgyhogy még 2 óra Helsinkiig onnan busszal a reptérre, majd minden átvizsgálás után magyar idö szerint 16.00.kor felszállás. 9 óra repülöút és a legjobb tanács, amit az egyik csoporttársam anyukája adott nekünk: “9 óra nagyon hosszú idö…ne felejtsétek el WC-re menni a repülön se!!” 🙂

Hát…meglátjuk 🙂 Hamarossan újra jelentkezem 😉 puszi és pacsi

Reklámok

One response to “Big city life II. – Shanghai 0. nap

Vélemény, hozzászólás?

