Ne játssz az étellel! :)

Én mennyiszer hallottam ezt otthon. Amikor már mindenki befejezte a vacsit és én még mindig a kis darabokat löktem ide meg oda. A kaja már teljesen kihűlt, de én még azért játszottam vele 🙂

És most véégre kiderült hogy mindvégig nekem volt igazam! 🙂 Inkább hagytak volna kiteljesedni! És akkor én is büszkélkedhettem volna művészi alkotássaimmal. Csak úgy mint a képen láthatóak. Az étellel való dekoráció nem új dolog. De én mindig is csodáltam azokat a művészeket, akik egy görögdinnyéből szépséges hattyút képesek kifaragni és ehhez hasonlók, de sosem tudtam elképezelni hogy én azt valaha meg tudnám csinálni. De ez a hideg élteles dolog még akár nekem is menne 🙂 Szerintem nagyon jópofa 🙂

A másik ehhez hasonló dolog, ami viszont brilliáns ötlet és nem mellesleg cuki is, az amit először Adele Enersen kezdett el csinálni és okosan le is védette ötletét. Ez nem más, mint hogy alvó gyermeke köré meseszerű világot teremt és így készít fotókat. Csináltam egy kis válogatás a képeiből én is. Véletlenül tévedtem csak a “Mila’a Daydreams” nevű blogjára, ami szintén nagyon ötletes. Leguroljára egy versennyel szórakoztatta olvasóit ami egy fotópályázat volt “Inspired by Adele Enersen” címmel. Mondanom sem kell, hogy szintén ötletes és kreatív alkotások születtek.

Most már csak azon kell elgondolkodnom, hogy én mit és mivel fogok kidekorálni, hogy az én blogom is ilyen sikeres legyen 😛 😀

Vélemény, hozzászólás?

