Te melyik “Spice” voltál?

Most hogy a 2012-es nyári olimpiai játékok kezdetéig már csak 30 nap maradt hátra, engem egyre jobban mozgat a dolog…Vajon a Spice Girls tényleg összeáll újra a nyitóünnepségre? Az év elején rengeteg cikk jelent meg arról, hogy már csak Victoria (Posh Spice) válaszára várnak és ha ő is beadja karcsú kis derekát akkor összeáll a lánybanda még egy haknira. 🙂

Én személy szerint imádtam őket és még a mai napig is 3-4 számuk állandóan a lejátszási listáimon van. 🙂 A 2 become 1, a Wannabe (ami mellesleg az egyik legnagyobb karaoke sláger a klubban ahol dolgozom :D) a Too much vagy akár a Viva Forever még mindig megdobogtatják a szívem… vagy éppen táncra perdülök tőlük 🙂

Én Emma voltam 🙂 Baby Spice, pedig se szőke se kékszemű nem vagyok, de valahogy a többiek jelleme még annyira sem passzolt rám mint az övé.

Természetesen a Popcorn vagy Bravo magazin közepéből kiszedett poszter a falamon is megtalálható volt.

A banda megalakulásának története is érdekes számomra. Mert ugye manapság hogy történik mindez? Valaki, vagy valakik neveznek egy tehetségkutatóra, amiből ma már minden TV csatornán terem egy, aztán vagy befutnak vagy nem. De természetesen ha jó helyen laksz és pénzed sem kevés máshogy is alakulhat ez, de a Spice lányok mind az öten egy újsághirdetésre jelentkeztek. Van ma még ilyen? Hogy egy producer, manager, vagy kiadó felad hirdetés amiben nem mindennapi és némi tehetséggel megáldott lányokat és fiúkat keres? (kivéve Kozsó, talán ő az egyetlen aki még ma is ilyesfajta módot választ 🙂 )

Mindenesetre én szívesen látnám még a lányokat együtt, bár újat szerintem már nem sokat tudnának mutatni. A legutóbbi “reunion” alkalmával is egy Best of lemez erejéig futotta. De várjuk őket és persze az olimpiát is, aminek a PR filmje nekem nagyon bejön (mellesleg 🙂 )

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

